неделя, 2 май 2010 г.

Коментар за откраднатите джипове на румънски кметове,дошли на почивка в България !

Бутон "Моля, не безпокойте" в Мелиа Гранд Ермитаж, осигурявал нашето спокойствие.

А на този мениджър на снимката кой ще му натисне бутона:стига си дрънкал и по-добре вземи,та се скрий някъде.

Румънски кметове, дошли на почивка във Варна, осъмнаха без скъпите си автомобили !бтв

Румънски кметове,дошли на почивка в хотел Мелиа Гранд Ермитаж в комплекс Златни Пясъци - Варна,осъмнаха без скъпите си автомобили !

:::

Коментар:

Миналата година почивах в Дикили - Турция.

Паркингът е в самия хотел,напълно безплатен за гостите на хотела и си има денонощно охрана,шезлонгите и чадърите са безплатни,ама напълно безплатни.

За какво ми говори въобще въпросният мениджър на българския хотел.

Румънците били агресивни.

А може ни трябва на се извинят на този мениджър,че са имали глупостта да изберат България за почивка ?


Наистина мутренска работа.

Вместо да съдействат на румънците да си намеря колите те ги обвиняват в какво ли не,само и само да не носят отговорност.


Напълно подкрепям румънското момиче - НИКОГА на почивка в България !

Защо никой не казва името на хотела !

Не случайно
България е на 76-то място от 196 оценени държави по свобода на медиите !

Доста си поиграх,но все пак намерих името на хотела,от чиито паркинг е извършена кражбата на два румънски автомобила - Мелиа Гранд Ермитаж в комплекс Златни Пясъци - Варна !

Нима от бтв,стандарт,които писаха по слачая не го знаеха?

Знаеха го,но си траеха,защото в Бг няма свобода на медиите,има цензура като при комунистическия режима на Тодор Живков.

Нима българските "журналисти" не осъзнават,че като крият името на хотела позволяват на тези псевдохотелиери да се държат нагло по същия начин и със следващите гости и да развиват порочния си туризъм?

За мен това не са журналисти,а просто едни боклуци.

Едно време слушах радио "Свободна Европа",а сега трябва да чета румънски вестници,за да знам какво става в България.

Какво ще направи българската полиция,за да разкрие извършителите на кражбата?

Според мен,нищо.

Както нищо не направи същата тази полиция,когато мутри скачаха на главата на шведски турист и го убиха.Да сте чули да са разкрити извършителите на това убийство?Не.Няма и да чуете.



Какъв туризъм има в България като всичко е приватизирано от червени мутри и перачи,които си нямата хал хабер как се прави туризъм?

Бг Таймс,6:57 ч.






:::

Мелиа Гранд Ермитаж, Златни Пясъци !

Хотелът, разполагащ с 727 стаи и апартаменти, се намира в курорта Златни Пясъци, само на 17 км от черноморския град Варна.Мелиа Гранд Ермитаж е разположен върху полегат склон, заобиколен на юг от малък параклис, на север от зелен парк и на изток от тучни поляни, извеждащи към плажа.
Хотелът е отделен от суетата и суматохата на плажния живот. Ако все пак се изкушавате да се смесите с тълпата и да се отдадете на забавления, те са само на крачка от Вас.
Мелиа Гранд Ермитаж предлага висок стандарт в своите 727 стаи и апартаменти. Хотелът разполага с 30 апартамента. Президентският апартамент е разположен на 2 нива и разкрива невероятна гледка към морето. Изгревите и залезите тук са истинско вълшебство. Всяка стая разполага със самостоятелнен просторен балкон с изглед към морето, басейна или близкия парк и горските хълмове.
Стаите са изпълнени в топли тонове, дървено обзавеждане с цвят махагон и изискани тъкани, тъмни завеси за пълноценна почивка, кехлибарено вечерно осветление или регулатори за осветлението за незабравими и чувствени моменти. Мини бар, личен сейф, 3 телефона, звънец на вратата и бутони "Моля, не безпокойте", осигуряват Вашето спокойствие.
Всяка стая предлага Интернет връзка, сейф, сешоар, огледало с увеличително стъкло, ключ-карта, 24-часов Рум Сервиз и самостоятелно регулируема централна климатична и отоплителна инсталация.
Банята разполага с вана и душ кабина, достатъчно широка за 2 души, с централен душ или отделен подвижен душ-слушалка с гъвкава част и възможност за закачване на стената. В банята има биде и тоалетна чиния, мивки за двама, 2 етажерки с козметика, телефон и контрол за нивото на звука от телевизора или телевизионните радио канали.nasamnatam.com

:::

"Гранд Ермитаж" в Златните вече е "Мелиа Гранд Ермитаж" !

Най-големият хотел у нас смени веригата "Кемпински" със "Сол Мелиа", базирана в Палма де Майорка.

22.01.2008 - 10:07


Най-големият хотел в Североизточна Европа - "Гранд Ермитаж" в Златни пясъци, собственост на "Сигма Кепитъл", отвори врати с логото на третата по големина хотелска верига в Европа "Сол Мелиа". Управляван от веригата "Кемпински" до декември 2007-а, хотелът вече носи името "Мелиа Гранд Ермитаж", като запазва първокласното качество на предлаганите услуги.
Миналата година "Сигма Кепитъл" учреди съвместно дружество с хотелската верига "Сол Мелиа", която е базирана в Палма де Майорка и е първата верига, регистрирана на фондовата борса в Мадрид. В България представени ще са брандовете Мелиа и Сол, като комплексът Sol Nessebar Resort, включващ хотелите Sol Nessebar Palace, Sol Nessebar Bay и Sol Nessebar Mare, ще бъде представен под новата марка за летния сезон 2008-а.

в."Стандарт"

:::

Развод по хотелиерски
"Сигма Кепитъл" се раздели с "Кемпински" и направи дружество за управление със "Сол Мелиа"
Боряна БЪЧВАРОВА | публикувана на 01 февруари 2008 в 11:12 часа

Развод по хотелиерски !

Собственикът на хотели "Сигма кепитъл" и международната верига за управление на петзвездни хотели"Кемпински" тихомълком се разведоха. Това се случва само две години и половина, след като компаниите съвместно откриха "Кемпински гранд Ермитаж" в Златни пясъци. По това време хотелът изглеждаше като черешката върху българската туристическа торта. С "Кемпински" Черноморието опитваше да надскочи реномето си на евтино място за масов туризъм и да се доближи до своя прототип - Коста дел Сол, гъстозастроеното андалуско крайбрежие, в което има и луксозни курорти. Там, в Естепона, върхът на предлагането е именно "Кемпински" - най-успешният ваканционен хотел от веригата.
В края на миналата година между другото стана ясно, че черешката вече я няма. Представители на "Сигма кепитъл" съобщиха, че са създали смесено дружество за управление на хотели с водещата испанска компания "Сол Мелиа" и че новото име на собствеността им в Златни пясъци е "Мелиа гранд Ермитаж". "Кемпински" се концентрира върху двата си хотел в България - в София и в Банско. Засега българското Черноморие не е стратегически фокус за нашата група, но винаги има възможности за в бъдеще", коментира Майк Хамерли, вицепрезидент по развитието на веригата "Кемпински" преди дни.
В сферата на публичните догадки попада твърдението, че веригата "Кемпински" не се е вписала в българското Черноморие, може би защото е надхвърляла нивото му. Както и че не е осигурила очакваните заетост и финансови резултати, заради което "Сигма" са потърсили друг вариант за хотела си. И от двете компании, отказаха да коментират причините и условията за раздялата с аргумента, че са подписали споразумение за конфиденциалност. Хамерли, уточни само, че е било по взаимно съгласие. "Двете страни се съгласиха, че първоначалната стратегия за тази собственост трябва да се смени", каза той.

Най-големият "Кемпински"

Повече светлина върху първоначалната стратегия хвърля бившият директор на "Кемпински" за България Джоузеф Халбхер.
Идеята "Гранд Ермитаж" да мине под управлението на "Кемпински" се родила на туристическата борса в Лондон през 2004 г., където Хелбхер за пръв път срещнал Георги Велчев - един от директорите на "Сигма кепитъл". Очевидно било, че хотелът в Златни пясъци е твърде голям за веригата. Днес Хамерли обяснява, че "Кемпински" обикновено менажира хотели между 120 и 350 стаи. Повечето са градски (около 70% от всички обекти), останалите са ваканционни (около 25%), летищни, конгресни и пр.(5%). "Гранд Ермитаж" разполага със 728 стаи.
Да се поеме управлението на такъв хотел обаче било привлекателно от финансова гледна точка, предвид краткия летен сезон в България. Халбхер представя логиката така: "Като оперираш хотел от 800 стаи за шест месеца, можеш да постигнеш почти същия икономически ефект като при целогодишен хотел от 400 стаи". Околностите на хотела, разбира се "не били като "Тайм скуеър" в Ню Йорк", но в близост строели и други петзвездни хотели. Така че "Гранд Ермитаж" можел да стане нещо като котва и стимул за създаването на цял луксозен район в Златни пясъци.
След известни размисли от централата в Женева казали "да" и договорът за мениджмънт е подписан. Бил от стандартните за индустрията: Печалбата отива за собственика на хотела, който поема и целия финансов риск. Мениджърът (доставчикът на услуги) работи като агент на собственика срещу процент от приходите и от печалбата. Обикновено този тип договори са 15-20-годишни с период на удължаване от 5 г.
Тънкости на маркетинга

Халбхер още е убеден, че идеята е била добра и хотелът е можел да успее под марката "Кемпински", която е "изключително висококатегорийна марка, обвита с много магнетизъм". "Хотелският мениджмънт обаче е като конно надбягване. Само ако позволите на коня да стигне до финала, можете да кажете дали той е щял да спечели или не. Но ако го смените в хода на надбягването, никога няма да знаете какъв би бил резултатът", добавя той.
Бившият директор на "Кемпински" оцени топмениджърите на "Сигма" като много способни, но многозначително попита "дали всички коне в компанията тичат в една и съща посока". Освен това обясни, че за да може да излезе на пазара хотел от 728 стаи са нужни много ресурси - пари, хора, време. А и е аксиома в индустрията, че за да се стабилизира икономически обикновено са нужни четири-пет години здрава работа. Халбхер, който сега има консултантска компания за развитие на хотели, допълва, че ключът към успеха е в комбинацията между собственика, менажиращата компания и не на последно място - управляващият екип на място.
"Не знам какви са били обстоятелствата, принудили собственика да реши да се откаже от 5-звездния бранд и да го смени с марката "Сол Мелиа". Тя е хубава марка, малко по-ниско от "Кемпински". Ориентирана е повече към туристическия пазар, отколкото към топ пазара, и затова може би ще генерира по-добри резултати, смята Халбхер.

Новият бизнес на "Сигма"

От "Сигма кепитъл" изтъкват няколко предимства на партньорството със "Сол Мелиа". Първо - испанската компания има не една, а шест хотелски марки, които покриват спектъра от три до пет звезди. Така че четиризвездните хотели на "Сигма", които досега бяха под марките "Иберостар" и "Ифа", постепенно ще преминат към бранда "Сол". Хосе-Мануел Наваро, който ръководи операциите на "Сол Мелиа" в България, обяснява, че "Сол" е ориентирана към хотели в курортни региони, които се дистрибутират през туроператори. Под тази марка испанската компания управлява и апартаментни комплекси, но само такива с достатъчно инфраструктура и общи части. Точно в тази категория ще попадат апартаментите за продажба, които "Сигма кепитъл" започва да строи около хотелите си в Несебър. Веселин Данев, един от управителите на "Сигма кепитъл", обяснява, че когато предварително е ясно, че дадени ваканционни жилища ще се менажират от международна марка, хората са склонни да плащат повече за тях, защото им е гарантирана възвращаемост.
Второ предимство според Данев е, че "Сол Мелиа" отваря регионален офис в услуга на хотелските управители и няма да се налага "за всичко да се допитваш до Женева". Хосе-Мануел Наваро обяснява, че за да създаде дружество в дадена държава и да може да покрие издръжката му, компанията му трябва да менажира поне четири-пет хотела в нея. За България проблемът се решава чрез партньорството със "Сигма", която притежава осем хотела с 3 хил. хотелски стаи общо. Така двете компании създават джоинт вечнъра "Сол Мелиа България". В него все пак "Сигма кепитъл" стои на задната седалка, казва Данев. Дружеството планира да управлява градски, планински, апартаментни и пр. хотели в Румъния, Сърбия, Гърция и Македония. Таксата за услугата ще варира между три и шест процента от оборота и осем-дванадесет процента от печалбата. Предполага се, че за подобен бизнес има голям пазар по Черноморието. Наваро обяснява, че марковата идентификация на хотела става все по-важна с изострянето на конкуренцията. Тя е нещо като гаранция за качеството за потребителите. Според него предпочитанията на клиентите се изместват към марковите за сметка на независимите хотели.
"Сол Мелиа"
"Сол Мелиа" е испанска компания, която управлява над 360 хотела в над 30 страни на четири континента под шест марки - Melia, Gran Melia, Melia Boutique, Sol, Paradisus, Тryp Hotels. Тя е третата по големина хотелска верига в Европа и номер едно в Испания, Латинска Америка и Карибския басейн. Листвана е на испанската фондова борса от 1996 г. Пазарната капитализация на "Сол Мелиа" към края на януари е 1.77 млрд. евро. Приходите към деветмесечието имат ръст от 5.9% спрямо същия период на миналата година до 1.022 млрд. евро, а печалбата е с ръст от 16.1% до 141 млн. евро. "Плановете за развитие на "Сол Мелиа" предвиждат тя да бъде представена във всички значими европейски туристически дестинации. А от особено значение за решението да развиваме дейност в България е и фактът, че тя е член на ЕС, казва Хосе-Мануел Наваро, отговарящ за операциите на "Сол Мелиа" в страната.http://mobi.capital.bg

:::

Директорът на “Сигма Кепитъл” Веселин Данев


...бях на ски.

Често карам ски. Последно бях в планината преди няколко дни. Обикновено отделям за този спорт 3-4 часа в началото на работния ден. От девет до дванадесет. След това вече съм в офиса.

Напоследък предпочитам Витоша за ски. Имаше период, в който по-често ходех в Банско, където имахме право на 50% намаление в хотел "Кемпински". Тогава отделях и повече време - оставал съм 15-20 дни през зимния сезон. Но от миналата година се върнах на Витоша и много ми хареса. Все пак съм отраснал на тази планина, а и ми е много близо. Понякога се учудвам, че при почти 2-милионен град като София често на Витоша е полупразно. Хората би трябвало повече да се възползват от нея.

...се впечатлих от хотел.

Дубайските хотели са много по-различни от европейските. Например "Медина Джумейра". Архитектурно е решен като старинен арабски дворец с вили и канали както във Венеция. Това е най-новият от трите хотела в "Бурж ел Араб" и според мен - най-добрият като настроение и усещане. Подобен комплекс не може да се направи в Европа. Разполага с около 1000 стаи и в него работят 2500 души. Ние имаме подобен като големина комплекс в Несебър. Стаите му също са 1000, но персоналът е 500-530 души. Различен е достъпът до работна сила в нашите страни и в арабския свят, където има евтина и непретенциозна работна ръка от Азия.

...работих със световноизвестни имена в бизнеса.

Преди време привлякохме архитектите, създали дубайския "Медина Джумейра". Трябваше да направят концептуален проект за наши хотели. Те са от американска фирма, в която работят известни имена и специалисти от цял свят, най-добрите в бранша.

В България дейността ни до голяма степен е преводаческа - превеждаме в наши условия концепции, развити в останалия свят. Това не важи само за бизнеса, но и за културата и шоуто.

Авторите на признатите световни концепции обаче винаги зачитат регионалната култура и манталитета. Наетите от нас архитекти например отделиха петнайсетина дни за обиколка из страната, за да се запознаят с традиционната ни архитектура. Проектите им не са само плод на абстрактни идеи, в тях присъства и нещо от страната ни. Когато турист дойде у нас, няма да се чувства като навсякъде в Европа.

...се замислих за националната ни идентичност.

Правя го винаги, когато решаваме конкретна идея или проект. За мен корените на всеки народ са много важни. Позволяват ни да запазим връзките си с миналото и да предоставим на останалия свят нещо различно и интересно. Сега всички виждаме колко свързани са страните, как на практика границите отпадат и този факт много агресивно навлиза в битието ни. Въпреки това трябва да сме горди с постигнатото като народ. За съжаление чужденците повече разбират този факт, отколкото българите. За нас конформизмът е по-важен. Обичаме да казваме, че сме като европейците.

...си спомних мой учител.

Помня много от учителите си в Класическата гимназия. Преди няколко дни даже бях на учредяването на клуб на нашата гимназия в Софийския университет.

Най-често се сещам за Огнян Радев, преподавателя ми по антична култура. Разбира се, той не е единственият, останал в паметта ми. Други учители също са направили много за мен и съм им благодарен. Например Георги Бакалов и Флорина Бъчварова, която ми преподаваше латински и даваше много от себе си.

...си спомних фраза на латински.

Често ми се случва. Преди време превеждах басни и тогава използвах езика постоянно. Превеждал съм Павзаний от старогръцки, а той има едно съчинение "Пътеводител по Елада". През декември миналата година бях на сватба в Атина. Беше ми много приятно да отида в гръцката столица и да се разходя по историческите места.

...прибавих картина към колекцията си.

Последната картина, която купих, е на Деля Чаушева. Интересът ми към изобразителното изкуство е обусловен от семейството ми.

...се впечатлих от български художник.

Преди две години забелязах произведенията на Димитър Труканов, но за съжаление оттогава не успях да си купя негова картина. Надявам се скоро да придобия нещо от него. Труканов участва и на нашата Втора творческа среща за живопис през септември 2007-а в Несебър. Впечатли ме подходът му към материала и към претворяването на идеята.

Дълги години съм живял в чужбина и представата ми за българското изкуство е по-различна. Напуснах страната през 1990-а, когато тя "замръзна". Но когато се върнах, се убедих, че изкуството не е замръзнало и се развива. Затова е важно хората, които имат финансови възможности, да го насърчават. Ние правим каквото можем. Предстои откриване на наша изложба на 10 април в галерия "Аргос" от пленера ни през миналата година.

...почувствах национална гордост.

На биеналето във Венеция миналата година. Произведенията на нашите художници са наистина стойностни, сравними със западните. Затова не бива да се чувстваме като провинциалисти в Европа. Трябва да имаме високо мнение за себе си и да правим изкуство с желание. Защото най-трудно е да вършиш нещо, обезкуражен или лишен от признанието на обществото. Тогава нищо добро не се получава.

...прогнозирах бъдещето.

В бизнеса това се прави непрекъснато. Следващите няколко години ще са трудни за всички. Според мен в момента не се дооценява ситуацията, в която се намираме. Често чувам, че ставащото по света няма да ни засегне. Скоро говорих с наш партньор на тази тема. Казах му да погледне рекламите. Преди година-две рекламираха как ни дават ипотечни кредити по 6.5% за купуване на жилище, а сега - как взимат парите ни на депозит с лихва 7-8.5%. Оптимизмът е хубаво нещо, той движи света. Но българският бизнес все още не се е сблъсквал с труден момент в развитието си. Според мен това предстои. В момента цените на предлаганите активи са далеч от реалността, доста надценени са. Имаме и други сериозни проблеми - например демографската ситуация, инфлацията.

...получих подарък.

Последно получих бронзов плъх от партньор, понеже сме в китайската година на плъха. Подаръкът бе придружен с много добри пожелания.

...подарих цвете.

Преди дни - на майка ми, без конкретен повод. Наскоро купих цветя и за кумата ми по един наистина хубав повод - рождения ден на нейните близнаци.

...пих добро вино.

В България предпочитам главно български вина. От 2004-а насам всяка година допълвам колекцията си от вина със стотина бутилки. Опитвам да си намеря "Енира" на избата "Беса Валей", което още не е излязло на пазара. Произведено е в лимитирана серия от сорта Пино Вердо. Иначе обичам традиционните за всяка страна вина - каквото е нашето Мавруд например.

...изживях романтични мигове.

През 2006 г. изкарах четири месеца във Флоренция, тъй като съпругата ми събираше материали за дисертация в тяхната художествена академия. На всеки, който търси романтика, мога да препоръчам пролетта в този град - преживяването е незабравимо. Много харесвам Италия и прекарвам около два месеца годишно там.

...получих добра новина.

Когато за втора поредна година в специализиран сайт видях, че наш хотел е сред стоте най-популярни в света. Класацията се прави от хора, които са посетили съответните хотели и познават добре обстановката и обслужването им. Това е признание за всеки от бранша. Като го имаш, финансовите успехи следват естествено.

http://www.temanews.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

БЪЛГАРСКОТО ЧЕРНОМОРИЕ - БЕТОН,МУТРИ И ФЕКАЛИИ !

Фекалните води на Слънчев бряг отиват директно в морето

Фекалните води на Слънчев бряг отиват директно в морето
Фекалните води на Слънчев бряг отиват директно в морето
Rest of the Black Sea,Bulgaria - never !